Wednesday 4 November 2009

Teardrop

Lately, I have been reminiscent of my adolescence, where the 90's music ruled my world and where the song below, always gave me chills. Strangely, it still does, every single time I listen to it.
Maybe it is just the mystical voice of Elisabeth Fraser who also sings another favourite song of mine titled This Love. I discovered her song by listening to the soundtrack of the movie Great Expectations which by the way, is a brilliant soundtrack that makes that movie even more haunting.





5 comments:

Anonymous said...

"teardrop" eshte udhetim qe duhet bere me sy mbyllur

Ocean drift... said...

me sy mbyllur e zemerhapur...

Anonymous said...

"me sy mbyllur e zemerhapur..." nuk i ngjan paksa kesaj skenes
http://www.youtube.com/watch?v=u7hZ9jKrwvo&feature=related

tek filmi "Rebel without a cause"?

Ocean drift... said...

Nuk po e kap lidhjen with the movie. Ma shpjego pak te lutem. Po mundohem te filozofoj, po spo dal gjekundi...

Anonymous said...

i rash pak shkurt mbreme pasi ishte 3am dhe mua po me varej hunda mbi tastiere. skena me makina tek tek rebel without a cause (chicken game) me kujtoi pak kete udhetimin me sy mbyllur dhe zemerhapur per nga aventura, marrja parasysh e rrezikut. hmm me duket ndermarrje pak e rrezikshme. udhetim me sy mbyllur edhe nese perplasesh do te krijoj nje hematom mbi siperfaqje, por te shkosh symbullur dhe me zemerhapur ne rast perplasjeje dhimbja shkon drejt e ne zemer. ku eshte lidhja me skenen? boh nuk e di lol ndoshta tek fakti i playing a dangerous game with your life, your heart, your pain...